Raamcontract Smals - informatie
Algemene info raamcontract
In april 2014 heeft Smals een raamovereenkomst getekend met drie consulting bedrijven in een cascadesysteem. Delta i Consulting is als eerste geklasseerd voor advies en begeleiding inzake organisatie ontwikkeling (Lot 1) en analytisch en economisch boekhouden (Lot 3).
Door dit raamcontract kunnen overheidsdiensten rechtsreeks een opdracht aanvragen bij Delta i via een verkorte en eenvoudige procedure. De overheidsdienst hoeft geen aanbesteding meer uit te schrijven.
Hieronder vindt u een de lijst met diensten die Delta i aanbiedt in het kader van dit raamcontract:
- Strategische plannen en planningsystemen
- Operationele doelstellingen en ondernemingsplannen
- Beheersovereenkomsten
- Reorganisatieprojecten, fusies van organisaties, BPR en lean projecten
- Project Management Office inrichting en projectbeheer
- Pre-analyses voor IT oplossingen (Business-to-IT)
- Werklastmeting, personeelsplannen en personeelsallocatiemodellen
- 360° analyse op leiderschapstijlen, ondersteuning van leiderschapsontwikkeling, individuele coaching van leidinggevenden en HR ontwikkeling
- Analytisch-economische boekhouding, fusie of splitsing van opdrachten- en beheersbegrotingen
- Alle soorten performantiemeting en sturing (BSC e.d.)
- Beleids- en beheercycli opstellen
- Procesbeschrijvingen
- Vorming en begeleiding in al deze domeinen
- Change management en communicatie tijdens al deze trajecten
Via de links op deze pagina vindt u meer informatie over het raamcontract. U vindt er enkele sfeerbeelden van de infosessies die wij in juni 2014 georganiseerd hebben. De presentaties die gegeven werden op deze infosessies kan u bekijken in videoformaat en downloaden als PDF-document.
Aarzel niet om contact op te nemen met ons indien u meer informatie wenst.
U kan ons contacteren via het contactformulier op deze website of via het telefoonnummer 09 374 66 75.
Verder op deze pagina vindt u de bestelprocedure en de bestelbon.
Raamcontract Smals - bestelprocedure
Bestelprocedure en bestelbon
Om een opdracht aan te vragen in het kader van dit raamcontract hoeft u geen aanbesteding uit te schrijven. U kan onmiddellijk contact opnemen met Delta i via het volgen van volgende procedure:
Stap 1: Binnen uw eigen organisatie volgt u de interne procedures voor het vastleggen en goedkeuren van het benodigde budget.
Stap 2: U stuurt aan Delta i een ruwe beschrijving van uw aanvraag aan de hand van de bestelbon.
Stap 3: Delta i zal in overleg met u de aanvraag verder preciseren, de consultant(s) voorstellen die het meest geschikt zijn om de opdracht uit te voeren en de totale duurlooptijd en prijs voorstellen (in het raamcontract worden standaardprijzen gebruikt). Indien Delta i als eerst geklasseerde dienstverlener geen antwoord op de vraag kan geven, wordt de aanvrager doorverwezen via de Smals naar de tweede geklasseerde dienstverlener.
Stap 4: De goedkeuring van de gedetailleerde bestelbon gebeurt door de aanvragende organisatie.
Stap 5: De getekende bestelbon wordt aan Delta i gestuurd waarna de opdracht kan starten.
Video's infodagen - juni 2014
Strategie - Luc Vereecken
Analytische Boekhouding - Piet Vereecken
Procesmanagement - Patrick Van Alboom
IT procesvernieuwing - Daniel Ghys
Onderpresteren - Marc Ruebens
Werklastmeting - Peter De Bruyn
Nieuwe evaluatiesysteem & rol leidinggevende - Eric Laurent
Leiderschap - Frank Rengelink en Patrick Vermeren
Fotogallerij infodagen






















































Presentaties
Infodag juni 2014
- Strategie (Luc Vereecken)
- Analytische Boekhouding (Piet Vereecken)
- Procesmanagement (Johan Carton)
- IT procesvernieuwing (Daniel Ghys)
- Onderpresteren (Marc Reubens)
- Werklastmeting (Peter De Bruyn)
- Nieuwe evaluatiesysteem & rol leidinggevende(Eric Laurant)
- Leiderschap(Frank Rengelink en Patrick Vermeren)
Infodag februari 2015
- 30 pistes voor besparingen in de publieke sector (Luc Vereecken)
- Ervaringen bij de fusie van twee Openbare Instellingen van Sociale Zekerheid (François Florizoone)
- Slim besparen: enkele ideeën (Frank Robben)
- Gefaseerd rationaliseren van het Rode Kruis (Philippe Vandekerckhove)
- Realiteit en mythes rond veranderingstrajecten (Patrick Vermeren)
- De geleidelijke reorganisatie van de RVA-diensten (Sandra Van Neyen)
- Goedkope ontwikkeling van ICT toepassingen (Tom Talpe)
- Procesmanagement als bron van efficiëntie – case bespreking Digimax FOD P&O (Patrick Van Alboom)
- Besparingsmogelijkheden aan de hand van de Smals Raamcontracten (Johan Vercruysse)
- Praktische toepassing van werklastmeting (Anne Vanderstappen)
- Werklastmetingen via smartphone (Peter De Bruyn)
Infodag februari 2017
- Performantie in openbare diensten (Luc Vereecken & Sabine Rooman)
- Samen staan we sterker: de voordelen van schaalvergroting (Koen Snyders)
- Sterkere diensten voor een sterkere POD MI (Julien Van Geertsom)
- Federale Pensioendienst: Eén richting, één organisatie, één cultuur (Sarah Scaillet)
- Motiverend leiderschap en faire doelstellinen voor betere resultaten en welbevinden (Herman Diricks)
- Fusie De Scheepvaart - Waterwegen & Zeekanaal (Chris Danckaerts)
- Agentschap Innoveren en Ondernemen (Bernard De Potter)
- Trajet 7 - Redesign Aanpak kleine structuren (Luc Vereecken)